سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به حکمت شناخته شود، چشمها او رابه دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 11  بازدید دیروز: 9   کل بازدیدها: 425856
 
***پاییز طلائی***
 
لیلی و مجنون ...
نویسنده: (¯`•.¸¸.-»(ANIS)«-.¸¸.•´¯)(پنج شنبه 89/3/13 ساعت 11:31 عصر)

یک شبی مجنون نمازش را شکست

 بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

 فارغ از جام الستش کرده بود

 گفت: یارب! از چه خوارم کرده ای؟

 بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟

 خسته ام زین عشق دل خونم مکن

من که مجنونم، تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

 این تو و لیلای تو، من نیستم...!

 گفت: ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پنهان و پیدایت منم

سال ها با جور لیلا ساختی

 من کنارت بودمو نشناختی...



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات دیگران ( )


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مگسی را کشتم...
    لیلی و مجنون ...
    دوست دارم گریه با لبخند را...
    تست روانشناسی
    وقتی کسی رو دوست داری...
    [عناوین آرشیوشده]

    |  RSS  |
    |  Atom  |
    | خانه |
    | شناسنامه |
    | پست الکترونیک |
    | مدیریت وبلاگ من |


    || پیوندهای روانه ||
    عشق آسمـــــونی [1031]
    رنگارنگ . اس ام اس و جک [586]
    نمیدانم تو هم یاد دل ما میکنی یا نه؟ [947]
    ### آقا حامد ### [339]
    سرو آزاده [224]
    آرزوهای شیشه ای پرنسس کوچولو(بهار جووون) [716]
    ویرانه های اشک... [434]
    روابط موفق [372]
    آیات زمینی [257]
    بیرون ز تو نیست هر چه در عالم هست [502]
    یکتا [276]
    ***حامد*** [391]
    شب مهتابی (نازنین) [497]
    اس ام اس و جک [486]
    «به انتظار ماه» [332]
    [آرشیو(21)]


    || دسته بندی یادداشت ها ||
    اس ام اس . حسین پناهی . سلا ای عزیز دل . شعرهای عاشقانه و زیبا . عکس های زیبا . مگسی را کشتم .
    || مطالب بایگانی شده ||
    شعرهای انگلیسی
    *** عشق ... ***
    چه سخت... چه آسان
    اس ام اس
    اس ام اس های زیبا 2
    شعرهای زیبا
    بر نارفیقان شرم باد
    بازی وبلاگی
    اردیبهشت 88
    گل صداقت
    می نویسم که ...
    عشق آسمونی

    || اشتراک در خبرنامه ||
      || درباره من ||
    ***پاییز طلائی***
    (¯`•.¸¸.-»(ANIS)«-.¸¸.•´¯)
    "همیشه ماندن دلیل بر عاشق بودن نیست خیلی ها میرن تا ثابت کنند که عاشقند"

    || لوگوی وبلاگ من ||
    ***پاییز طلائی***
    || لینک دوستان من ||
    عاشق آسمونی
    پر پرواز
    آخرین روز دنیا
    ((عکس.مطلب.شعرو...))
    یادداشتها و برداشتها

    .: شهر عشق :.
    بوی سیب BOUYE SIB
    پرسش مهر 8
    ساحل نشین اشک
    گروه اینترنتی جرقه داتکو
    xXxXx فــــقـــط کرجـــیـــهــا و البرزنشینها بیان اینجا xXxXx
    مذهب عشق
    همیشه منتظرت هستم ، ...
    شب مهتابی (نازنین)
    دهاتی
    دکتر علی حاجی ستوده
    کشکول
    گلی که هیچ وقت پژمرده نمی شود
    سرگرمی
    اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
    *** سرو آ زاد ***
    قلبی از یخ
    موتور سنگین ...HONDA - SUZUKI
    تا ریشه هست، جوانه باید زد...
    خلوت تنهایی
    اس ام اس عاشقانه
    محمدرضا جاودانی
    زیر آسمان خدا

    دنیا به روایت یوسف
    کسی که مثل هیچکس نیست
    JoKRiZeMiZe
    رقص در غبار
    رنگـــــارنـگ . جک و اس ام اس
    عاشقانه
    توانا رسانه نوین
    فقط خدا
    دل نوشته های روزگار پاییزی من)

    || لوگوی دوستان من ||












    || آهنگ وبلاگ من ||


    بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    Time spent here:
    تبلیغات پیامکی
    اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها